2011. július 3., vasárnap

Ötödik sebesség - Halálos Iramban film




Hm...izgatottan vártam az előző 4 rész folytatását...és nem kellett csalódnom.Annál is inkább, mert nekem kicsit sok volt az előző részekben az autó, a verseny, történetre vágytam és hús-vér emberekre. Na most megkaptam! Tökéletes, nagyon jó, izgalmas, pörgős, nincs túlsúlyban benne a keményfiú vagyok, nosza versenyezzünk feeling, a humor is szenzációs, friss pezsgést ad az egész sztorinak.


Kedvcsináló tartalom:
  • Amióta Brian és Mia Toretto kiszabadította Domot a fogságból, számos határon átsüvítettek, hogy kijátsszák a hatóságokat. Most Rio de Janeiróban húzták meg magukat, és el kell vállalniuk egy utolsó balhét, hogy elnyerjék szabadságukat. Amikor összeállítják a csúcsversenyzőkből álló elit csapatukat, a cinkosok jól tudják, hogy az egyetlen esélyük arra, hogy örökre kiszálljanak, az, ha szembeszállnak a korrupt üzletemberrel, aki ki akarja nyírni őket. Ám nem csak ő van a nyomukban.




Előzetes: itt


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése